Vi inviterer til Regnbuefrokost på Partikontoret

Regnbuefrokost på Partikontoret

10. sep, kl. 10:00 — 12:00, Youngstorget 2b

Kjære medlem,Lørdag 10.september kl. 10:00 til 12:00 inviterer Oslo Arbeiderparti til Regnbuefrokost på partikontoret.Terroren natt til 25. juni der to ble drept og flere skadet, førte til at Oslo Pride sin parade ble avlyst. Men nå arrangerer Oslo Pride et regnbuetog og en solidaritetsmarkering som vi selvfølgelig deltar på. Regnbuetoget vil gå fra Kongens gate via Rosenkrantz gate, Rådhusplassen og til Kontraskjæret hvor solidaritetsmarkeringen vil være.Vår statsminister, Jonas, skal delta i Regnbuetoget. Regnbuetoget starter klokken 13:00.Før Regnbuetoget vil Oslo Arbeiderparti invitere til en regnbuefrokost hvor alle medlemmer er velkommen. Ta gjerne med en eller flere venner. Vi serverer frokost med god stemning og hyggelig folk. Du kan blant annet møte kultur- og likestillingsminister Anette Trettebergstuen, byråd for arbeid, integrering og sosiale tjenester Rina Mariann Hansen og selvsagt leder i Homonettverket Jon Reidar Øyan.Vi ønsker deg hjertelig velkommen til frokost og en hyggelig stund sammen!MvhOslo Arbeiderparti

AP-logo pride