Vestre Arbeidersamfunn 140 år

Tale ved Martin Kolberg

31. aug, kl. 18:00 — 20:00, Josefines Vertshus

Kjære kamerater!Vestre Arbeidersamfunn ønsker å invitere deg til 140-års jubileumsfest 31. august på Josefines vertshus. Som et av de eldste lokallagene i Oslo Arbeiderparti, har vi mye å feire i Vestre Arbeidersamfunn. 140 år er tilbakelagt, og for å markere denne storslåtte begivenheten vil vi benytte muligheten til å samle medlemmer fra flere lag på tvers av byen vår. Program:Lagleder Stine Feie Haram ønsker velkommen og åpner jubileumsfesten med et tilbakeblikk på Vestres historie.Kveldens taler vil være Martin Kolberg, som vil reflektere sammen med oss rundt partiets fortid og fremtid. Deretter vil vi hygge oss i godt lag, og ved fint vær trekke ut i hagen. Praktisk informasjon: Dato: 31. August Klokkeslett: 18.00 Sted: Josefines vertshus, Josefines gate 16Ta gjerne med andre partifeller. Husk å melde deg på i forkant av arrangementet. Påmelding sendes til [email protected] vennlig hilsen Styret i Vestre Arbeidersamfunn Dersom du ønsker å melde deg inn i Vestre Arbeidersamfunn kan du gjøre det her.