Velkommen til Politisk pub!

- en uformell samling om grønn omstilling

2. nov, kl. 18:30 — 20:30, Asylet, Grønland 28, 2. etasje

Forum for grønn vekst ønsker å dra i gang et uformelt treffsted hvor vi får faglig påfyll, men hvor det også skal være rikelig tid til diskusjon, spørsmål og innspill, i tillegg til hyggelig sosial mingling.Vi tester en liten vri på møtet ved å ha tre korte innledninger, hver etterfulgt av spørsmål og kommentarer frapublikum, det vil si dere.Tips: Det er hyggelig om dere tar middag og/eller noeå drikke på besøket, så får Asylet noe igjen for at vi får være der.   Som innledere får vi med oss:  Jon Evang, Fagansvarlig for energi i ZeroNy kraftpolitikk: Hvorfor trenger vi så mye ny og ren kraft, og hvordan gjør vi det? Ingrid Lomelde, Direktør for bærekraft i AkerOffshore WindHavvind – en gigantisk og reell mulighet eller risiko forflopp? Anders Nermoen, Seniorforsker ved Norce Karbonfangst og lagring (CCS) - den forjettede men ennå ikke utviklede teknologien. Hva er status og hva blir mulighetene?Arrangør: Forum for grønn vekst