Stortingsvalget 2021 - hva bør være Arbeiderpartiets politikk?

Robert Steen innleder

12. mai, kl. 18:00 — 20:00, Nettbasert

Korsvoll Arbeiderpartilag inviterer til medlemsmøte.I disse tider kan det være fint å løfte blikket, og vi ønsker å se mot stortingsvalget i 2021. Vi har utfordret Robert Steen, som er byråd for helse, eldre og innbyggertjenester, til å tenke høyt om hva som vil være viktige områder for Arbeiderpartiet framover.Robert står midt i krisehåndteringen av korona-viruset, og ser hvordan dette påvirker både arbeids- og næringslivet. De store spørsmålene dreier seg om hvordan vi kan komme tilbake til normalen, eller om vi bør finne en ny normal? Hvilke lærdommer bør vi trekke fra denne krisesituasjonen - og hvordan kan det gjenspeiles i Arbeiderpartiets politikk?Dette er et stort tema - men om vi ikke kan svare ut alt på en kveld - vil vi gjerne starte diskusjonen. Vi håper du synes at det er interessant og at du vil holde av tidspunktet.Lagets medlemmer får tilsendt lenke til møtet og passord per e-post. Medlemmer i andre lag som ønsker å delta kan melde seg på til lagleder Therese Ustvedt: [email protected]