Sommeravslutning og medlemmenes spørretime i bydel Gamle Oslo

Velkommen!

19. jun, kl. 18:30 — 20:30, Olympen

Vi gjentar suksessen med medlemmenes spørretime og kombinerer det med sommerfest for alle medlemmene i Gamle Oslo Arbeiderparti!

19 juni klokken 18:30 Olympen, Grønlandsleiret 15 - 3. etasje. Det er heis opp.

Hvis været er fint er vi på den tilknyttede terassen.

Vil du diskutere politikk? Spørre om det du måtte lure på? Ta opp viktige saker? Nå har du sjansen!

19 juni stiller våre representanter i regjeringa opp for å bli utfordra, diskutere og svare på spørsmål i medlemmenes egen spørretime.

Du møter statsekretærene: Astrid Scharning Huidfeldt (Statsministerens kontor),Ellen Reitan (Finansdepartementet) og Kjetil Vevle ( Arbeids- og inkluderingsdepartementet).

De bor her i vår bydel, og er interessert i å høre hva du er opptatt av. Her er det medlemmene som styrer agendaen.

Håper vi ses!

Arrangementet er gratis. Det vil bli muligheter til å kjøpe forfriskninger i baren om du ønsker det. Skulle du ha lyst til å ta middagen der må det gis beskjed om i forkant til [email protected] innen mandag 17 juni. Olympen er travel og må ha forhåndsbeskjed. Du vil da kunne bestille buffet til kr 495. (Dette var den eneste matmuligheten. Men det er selvfølgelig ingen spiseplikt.)

Kameratslig hilsen

Gamle Oslo Arbeiderparti