Medlemsmøte med Robert Steen

Velkommen

17. feb, kl. 13:00 — 14:28, Youngstorget 2b

Oslo Arbeiderparti inviterer medlemmer og interesserte til medlemsmøte med Robert Steen på Youngstorget.Fra finansbyråd til byråd for helse, eldre og innbyggertjenester.-Ingen har alle svarene på alle utfordringene vi ser og møter, men en ting er jeg sikker på: Vi vil trenge fellesskapet, samholdet og solidariteten, sier Robert.-En verdig eldreomsorg er det viktigste stedet å begynne når vi sier at alle skal med.Vi ønsker deg velkommen til et medlemsmøte med en av våre kjæreste politikere.Her blir det mulighet for å stille spørsmål, diskutere og ikke minst til å møte gode partifeller.Tid: 17. februar klokken 13:00Sted: Brundtland-salen i Arbeiderpartiets lokaler, Youngstorget 2b.Påmelding: https://osloap.pameldingssystem.no/medlemsmote-med-robert-steenBeste hilsenOslo ArbeiderpartiHar du spørsmål til dette arrangementet, når du Linn Nygaard på telefon 24 14 41 50 eller via e-post [email protected]