Medlemsmøte med Jonas Gahr Støre

Hvordan får vi til et grønt skifte som både er rettferdig og effektivt?

20. okt, kl. 18:30 — 20:00, Arbeidersamfunnets plass 1

Forum for grønn vekst, Oslo Arbeidersamfunn og Næringspolitisk forum er vanvittig stolte over å kunne invitere til medlemsmøte med Jonas Gahr Støre20. oktober kl. 18.30 i Samfunnssalen, Arbeidersamfunnets plass

Sosialdemokratisk klima- og naturpolitikk: hvordan får vi til et grønt skifte som både er rettferdig og effektivt?

Forslag til partiprogram for neste stortingsperiode er nå lagt frem, se her: https://www.arbeiderpartiet.no/om/program/

Hvordan ser forslaget til ny klima- og naturpolitikk ut?Er vi modige nok?Hvordan kan vi bygge troverdighet overfor egne velgere i spørsmål om klima og bærekraft?Hvordan sikrer vi at alle er med oss i den grønne omstillingen?Og har Arbeiderpartiet tilstrekkelig forståelse av næringsliv og verdiskaping til å skape politikk som kan sette fart på en sirkulær økonomi?Vi har et avgjørende år foran oss. For at Arbeiderpartiet skal gå seirende ut av neste stortingsvalg, må vi være partiet som sikrer et rettferdig og effektivt grønt skifte.

Bli med på diskusjonen!

Klikk dere inn på lenka for påmeldingAlle må melde seg på i forkant med navn og telefonnummer på grunn av koronasituasjonen. Det er et begrenset antall plasser.

Møtet vil kunne følges på Zoom. Alle som vil følge møtet på nett får tilsendt lenke og kode for å delta.

Jonas Gahr Støre