Julemøte

Oslo Arbeiderparti inviterer til julemøte

7. des, kl. 18:00 — 20:00, Youngs

Kjære medlemNå er det endelig snart tid for vårt tradisjonsrike julemøte.Oslo Arbeiderparti ønsker deg velkommen til vårt julemøte 7. desember kl. 18.00.I år møtes vi på Youngs Nede med adresse Youngstorget 3.Har du ikke vært der før? Ingen fare – vi står synlig i døra og viser vei.Temaet for årets møte er klima. Hvem er vel bedre til å innlede på møtet enn klima- og miljøminister Espen Barth Eide og AUFs leder Astrid Willa Eide Hoem?Espen er regjeringens spydspiss i klimapolitikken og hadde sentrale oppgaver under klimamøtet i Glasgow.Astrid har et kraftfullt klimaengasjement på vegne av AUF.I en samtale ledet av Zeros leder Sigrun Gjerløw Aasland vil de dele sin tanker om veien videre i klimapolitikken etter klimatoppmøtet i Glasgow.

Det er gratis inngang og vi serverer kaffe og pepperkaker. Vi håper du har lyst til å sette av et par timer til å roe ned i førjulsstria sammen med oss.

Det er ikke nødvendig å melde seg på før selve møtet, men vi vil gjerne ha en oversikt over hvem som er tilstede, så vi setter stor pris på om du lar oss vite at du kommer.Påmelding: https://osloap.pameldingssystem.no/registration/143

Vennlig hilsenFrode Jacobsen, leder        Øyvind Slåke, partisekretær