Hvordan vinne diskusjoner om skatt?

26. jan, kl. 19:00 — 21:00, Waldemar Thranes gate 1A

Du befinner deg på en fest, i et familieselskap eller kanskje i lunsjen på jobb. Det er kjent at du er politisk interessert og attpåtil at du stemmer Arbeiderpartiet. Samtalen kommer inn på politikk, og plutselig er du havnet i skattedebatt med en skråsikker onkel eller en kollega som mener Erna er stjerna. Akkurat i det du skal til å lande kronargumentet som legger all diskusjon om lakseskatten død, stokker ordene seg i munnen. Eller argumentet ditt blir så langt og komplisert at de andre mister interessen før du er ferdig.Unngå skattesmellen og kom på pubmøte 26. januar! Der får du poengene som forvandler trygg og traust sosialdemokratisk skattepolitikk til knivskarpe argumenter. Statssekretær Ellen Reitan  svarer på hvordan du kan overbevise flere til å betale sin skatt med glede.Har du spørsmål eller påstander som du vil Ellen skal svare på? Send inn spørsmål innen 24. januar (via billettlenken og møt opp i Parksalongen torsdag 26. januar)Det blir også skattequiz og presentasjon av lokale kandidater.Møtet er et samarbeid mellom Frogner Ap og St. Hanshaugen Ap.