Forslagsbonanza

Arbeiderpartiets Studentlag i Oslo

24. jan, kl. 17:00 — 19:00, Auditorium 2, Georg Sverdrups hus, Universitetet i Oslo

Årsmøtet i Astud Oslo blir i februar. For å forberede et godt årsmøte samles vi for å droodle og diskutere politiske saker. Det kan være stort og smått og alt mellom himmel og jord, det viktigste er at det er noe du bryr deg om. Vi i styret vil stille opp som fasilitatorer og hjelper til med å formulere formelle politiske forslag, slik at de kan vedtas på årsmøtet og ha mulighet for å sendes videre til Oslo AP og Astud nasjonalt.

Dessuten vil valgkomiteen vøre tilgjengelig for å svare på spørsmål og ta imot nominasjoner. Vi satser på å ha et stort styre, slik at muligheten for å bli valgt er størst mulig. Det er null krav om tidligere erfaring. Det viktigste er at man er motivert, engasjert og ønsker å bruke tid på Astud Oslo. Valgkomiteen vil redegjøre for prosessen og sørge for at alle kandidatene blir godt ivaretatt. Vi trenger nettopp deg, så vi håper du vil stille til valg. Kvinner og minoriteter oppfordres ekstra sterkt til å stille, men vi trenger alle gode krefter.

Som seg hør og bør, blir det servering av pizza, brus og snacks. Vi ses!