Årsmøte og medlemsmøte i Homonettverket

Velkommen!

19. feb, kl. 17:00 — 20:00, Youngstorget 2b, 5 etg

Innkalling til årsmøte og deretter temamøte om surrogati i Homonettverket – nettverket for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner i ArbeiderpartietTidspunkt for årsmøtet: Kl. 17 – 18Det blir pizza, brus og kaffe fra Kl. 18Tidspunkt for temamøtet om surrogati: Kl. 18:30 – 20:00Opplegg for temamøtet kl. 18: 30 – 20:00Innleder: Anette Trettebergstuen, familie- og likestillingspolitisk talsperson for Arbeiderpartiet.Paneldeltakere:Kamzy Gunaratnam, varaordfører og nestleder i Oslo Ap.Anne Holt, forfatter, advokat og tidligere justisminister - tbc.Kjell Erik Øie, tidligere leder i LLH og tidligere statssekretær i barne- og likestillingsdepartementet.Berge Jenvin- Steinsvåg, pappa ved hjelp av surrogati.Debatten blir moderert av leder i Homonettverket, Jon Reidar Øyan.Forslag som skal behandles av årsmøtet må sendes til [email protected] innen utgangen av fredag 08. februar.Ønsker du å sitte i styret til Homonettverket, representantskapet til Oslo Arbeiderparti eller valgkomiteen, ta kontakt med leder av valgkomiteen, Kristin Bergersen på e-post: [email protected]Dagsorden årsmøte1.    Godkjenning av innkalling og dagsorden2.    Konstituering3.    Årsberetning 20184.    Regnskap 2018 med revisors uttalelse5.    Innkomne forslag6.    ValgVelkommen til årsmøte!