Årsmøte - Bjerke Arbeiderparti

Årsmøte

28. feb, kl. 18:00 — 21:00, Sletteløkka Grendehus

Kjære medlem,Vi har nå lagt bak oss ett valgår hvor vi mistet makta i Oslo etter åtte år med rødgrønt styre, og samtidig mistet vi også makta i bydelen etter en lang periode med Arbeiderpartiledet bydelsutvalg. Det er tøft å være i arbeiderpartiet, og det hjelper ikke på med meningsmålinger som ikke er tilfredsstillende.

Likevel er det i motgang vi også må se hvordan vi kan omstille kampen vår. Den er ikke avhengig av målinger og resultater, den er avhengig av hvor nødvendig sosialdemokratiet er for landet vårt.'

Vi skal nå legge føringer for opposisjon i bydel, i Oslo og for å legge frem ett nytt program til Stortingsvalget neste år. For det begynner forberedelsene nå. Vi kaller inn til årsmøte med programprosess som tema.

Årsmøtet finner sted onsdag 28 februar kl. 18:00 på Sletteløkka Grendehus

Agenda med dagsorden

18:00 - 19:00 Årsmøtet

• Konstituering
    • Godkjenning av innkalling og dagsorden
    • Valg av dirigent og protokollunderskrivere
    • Opptelling av stemmeberettigede
  • Årsmelding, årsregnskap og revisjonsberetning
  • Innkomne forslag
  • Valg av styre, revisorer og valgkomite

19:00 - 20:00 Innledning fra Stortingsrepresentant og Leder av Oslo Arbeiderparti Frode Jacobsen om programarbeidet.

20:00 - 21:00 Debatt og servering

Praktisk

Styrets forslag til årsberetning, regnskap med revisors beretning samt valgkomiteens innstilling sendes til medlemmene elektronisk i forveien. Eventuelle innmeldte saker blir også sendt elektronisk.

Inviter gjerne venner og bekjente som kunne tenke seg å være interessert i politikken lokalt.

Du kan følge våre aktiviteter på Facebook-siden vår Bjerke Arbeiderparti, bli gjerne også med i den lukkede gruppen Aktive i Bjerke Arbeiderparti.

Med kameratslig hilsen fra Styret i Bjerke Arbeiderparti