Arbeiderpartiets verdier - politikken for neste stortingsperiode

Hadia Tajik innleder

3. mar, kl. 18:00 — 19:14, Deichman Stovner, Stovner senter 3

Åpent møte på Deichman Stovner!Tirsdag 3. mars kl. 18:00 har Stovner Arbeiderparti gleden av å invitere deg til et åpent møte med Hadia Tajik. Tema for møte er «Arbeiderpartiets verdier - politikken for neste stortingsperiode».Det vil være anledning til å komme med innspill til Arbeiderpartiets programarbeid foran stortingsvalget 2021.Hadia Tajik er nestleder i Arbeiderpartiet og Arbeiderpartiets finanspolitiske talsperson. Utdannet journalist fra høgskolen i Stavanger, har en master i menneskerettigheter fra Kingston University i England og master i rettsvitenskap fra universitet i Oslo.Hun vokste opp i Bjørheimsbygd i Strand i Rogaland med foreldre som innvandret fra Pakistan på 70-tallet. 23 år gammel fikk Tajik jobben som politisk rådgiver for Jens Stoltenberg, og var den yngste ved Statsministerens kontor noensinne. Senere jobbet hun som rådgiver i Justisdepartementet og Arbeids- og inkluderingsdepartementet. Tajik ble valgt inn på Stortinget første gang i 2009. I 2013 ble hun kulturminister og ble da den yngste statsråden i Norge noensinne.Vi håper å se deg på møtet den 3. mars. Ta gjerne med venner og andre til dette møtet.Spørsmål kan sendes til Awais Aslam på [email protected]