Åpent folkemøte om psykisk helse

7. des, kl. 18:00 — 20:00, Veitvetveien 8

Kjære venner, familie og kolleger!Velkommen til åpent folkemøte om psykisk helse.Koronapandemien har økt presset på den psykiske folkehelsen, men utfordringene var økende også før pandemien. Arbeiderpartiet vil ha et varig og kraftfullt løft langs hele spekteret av tilbud innen psykisk helse – fra tidlig forebygging til spesialisert behandling. Det må bli lettere å få hjelp, både med og uten en diagnose.Onsdag 7. desember kommer Arbeiderpartiets helsepolitiske talsperson, Cecilie Myrseth, for å snakke om Arbeiderpartiets og regjeringens ambisjoner for psykisk helse. I tillegg får vi lære litt om situasjonen Groruddalen fra våre fremste fagfagfolk.Dette er et åpent folkemøte, med rom for spørsmål og innspill. Ta med en venn eller to, kom og snakk med oss - vi gleder oss til å møte deg!Dato: Onsdag 7. desemberKlokka: 18:00-20:00Sted: Veitvet senterTransport: T-bane linje 5 til VeitvetVelkommen til Groruddalen!